Mallorca

Vi har kommit hem och landat i vardagen😊

Idag ligger jag nerbĂ€ddad och gör allt för att bli frisk! Ont i halsen huvudet och har feber😔

Veckan pĂ„ Mallorca var hĂ€rlig, vi solande, Ă„t, drack och njöt. 

Vi Ă„kte in till Palma en dag och strosade runt mysig stad med mĂ„nga vackra byggnader. I hamnen lĂ„g mĂ„nga stora fina bĂ„tar. Varmt och skönt var detđŸ˜Šâ˜€ïž

Fick ett samtal av mamma nĂ€r vi var pĂ„ Mallorca att min Ă€lskade morfar döttđŸ˜­â€ïž vĂ€rlden har mist en underbar mĂ€nniska med hjĂ€rtat pĂ„ rĂ€tt stĂ€lle❀ saknar honom enormt mkt! 
Det var vÀntat men ÀndÄ nÀr man fÄr beskedet sÄ gör det sÄ ont det Àr tomheten som gör sig pÄmind.

Vi semestrade klart och tog det lugnt sista dagarna. Hemresan gick bra trots vi flög sent 23.05. SĂ„ vi var hemma i Frövi vid 6-tiden pĂ„ mĂ„ndag morgon. Jag trĂ€ffade killarna nĂ€r dom vaknade sen sov jag en stund för det blev ingen sömn pĂ„ flyget. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0