Höst

Hösten är inte min favorit årstid. Tänder gärna brasor, ljus och så. Men inte längtar jag efter den mörka dystra tiden som är nu. Jag blir otroligt trött och känner inte för att göra något alls när mörkret faller... men jag gör ju det iallafall typ går med Bamse :)

Men sen när snön kommer blir det bättre!

Idag är det fredag :) och hela familjen är lediga i helgen!
Ikväll är Jonas på möte med sina Divemaster kompisar. Jonte är på Club källarn, fritidsgård som missionskyrkan ordnar perfekt att ungdomarna har någonstans att vara och träffa kompisar:)
Alex sitter och spelar x-box och lyssnar på musik just nu är det ”snabbköpskassörskan” hihi. 
Jag har slagit mig ner i soffan och slötittar på Idol. 
Skulle ha åkt in till stan med kompisar och lyssnat på Björn Rosenström ikväll men tyvärr blev det inte så. 
Är så trött efter några intensiva pass på jobbet, är på Tiva nu denna perioden. Den sista för denna gång, för jag ska prova vara samordnare på avdelningen istället. Tror det kommer bli så kul :) roligt att prova något annat ett tag. 

Många gånger slås jag av att jag och min familj är så lyckligt lottade med att jag och Jonas haft en bra och trygg uppväxt och jag hoppas verkligen att vi lagt grunden för våra killar oxå! Jag hoppas och tror att dom kommer välja ”rätt väg” och vi ska finnas där och styra dom på rätt väg...

Ser så mkt tragiskt igenom jobbet och blir så tagen av att folk lever som dom gör och att samhället inte kan hjälpa dom gamla som unga... och många gånger måste man kämpa så hårt för att få den hjälp man behöver och man måste vara så frisk så man orkar göra det.

Nu luktar inte Bames hallon här och Alex spelar musik så det skallrar i skåpen i köket😂 så ha en fortsatt bra kväll!

/ C 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0