Vila

Nu har det varit lite stilla både här och med träningen. 

Jag gjorde mig illa på jobbet innan påsk och har haft riktigt ont av och till. I måndags var det näst intill outhärdligt😔 så i tisdags var jag till min massör och fick laserbehandling vilket jag tidigare inte tyckt hjälpt... men jag är som så att jag vill känna att det händer något när dom masserar mig😊 men och med att han sa direkt när jag la mig på bänken och pekade på stället där jag har ont och sa Att det såg svullet ut😕 jag hade bara sagt att jag gjort illa mig i ryggen till honom. Men efter laserbehandlingen så masserade och stretchade han och det kändes!
Så kortare promenader och normal rörelse blev ordinationen så gymmet har inte varit prio. Och nu har det varit underbara dagar!☀️
Men det känns som jag snart kan smyga igång och köra nån vecka till innan gymet stänger😔 tråkigt men sant så nu ska jag ta mig en funderare på hur jag ska lägga upp gymträningen...


Igår kväll hade vi bästa Micke här på besök så trevligt💞 

Njuter i solen☀️
Läste ut en bra bok👍
Vilar😊
🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0