Tråkigt...

Lagom när träningen blir en rutin och det blir av händer det något som vänder allt upp och ner....


Jag gjorde illa mig på jobbet tur i oturen var det i samband med påsklovet som jag var helt ledig på! Började jobba igen och det gick men gjorde ont. Nu har jag jobbat tre nätter i rad och sista natten var det riktigt jobbigt😔 men jag har en sådan snäll arbetskamrat som tidigare masserade personalen och hon gick loss på mig! Hon har ett sådant tryck i massagen och hittar
Rätt. Sen har hon en massageapparat som hon kallar ET 🙂 den var en ond skön upplevelse. Resten av natten kändes det mkt bra. Men när jag sen vaknade i dag hade jag så sjukt ont och har haft det under em/kvällen hjälper föga med alvedon och Ipren. 
Jag la mig i spa-badet ett tag och där kunde jag riktigt slappna av! Fick sällskap av både Jonte och Alex😊
Men nu när jag la mig så känner jag att smärtan inte är borta... så imorgon blir det lite och bita i för min massör och träningen får kanske stå tillbaka tills jag inte har så ont... så tråkigt när träningen känns bra för övrigt!
Nog klagat!
Idag sken solen när jag vaknade och fortsatte göra så utan att det blåste något nämnvärt ☀️☀️ satt ute på altanen och åt kvällsmat och innan det låg jag och bara tog det lugnt i solstolen! 

En väl värd investering!
Wilma❤️
☀️☀️
Tröttmössa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0