Juni!

Ligger typ däckad på soffan, har ju känt mig lite halvrisig en lång period. 

Tyckte gympassen var sega tungt med promenaderna... kanske var det detta som låg och skavde och äntligen bröt ut!
För personligen tycker jag det är bättre det bryter ut och jag är sjuk ett tag och sen sakta kommer igen. Än att gå och känna sig halvrisig hela tiden och det inte blir något av nåt!
Så nu hoppas jag det vänder, annars är det väl bara och gå till vårdcentralen och kolla upp om det är brist på något i kroppen som gör att jag mår som jag gör.

Så det här med träning har jag lagt åt sidan och tar tag i så snart kroppen säger ok! Ska ordna så jag kommer in på gymet på jobbet tills det löst sig med "mitt" gym.

Snart har ännu en termin gått!!! Jag tycker inte det var längesedan det var nytt år!
Semestern närmar sig☀️ vi kör på ett säkert kort och åker en vecka till Rhodos, till Kallithea! Bästa stället enligt mig:)
Vi tar med oss bästa kompisarna med barn kommer bli en kanon vecka det är jag säker på! Sol, bad, god mat och all inclusive 😉 det är ett vinnande koncept! 

Snart går familjen in en ny fas i livet, ett barn i mellanstadiet och ett barn eller tonåring på högstadiet!! När blev dom så stora?!
Helt galet att våran minsta är 11 och våran största blir 13 i höst! Ja det är bara och hänga med och finnas där och vägleda och stötta❤️

Har haft tid och fundera en massa nu när jag legat sjuk och jag känner så många gånger i olika situationer att jag ger så mycket av mig själv, jag vet att jag är en omtänksam person som bryr sig om andra lite för mycket ibland ( Jonas påpekar ofta det) men det är för att i en relation med en annan person vill man ge och få tillbaka och jag har många gånger åkt på smällar för jag ger oherhört mkt men får inte tillbaka ... nu känns det lite så igen, jag vill så gärna få denna relation och fungera men jag vet inte hur???

Jonas har nog äntligen fått svar på vad det är med hans onda axel! Han har haft mer eller mindre ont sen han gjorde sig illa och det är längesedan! Idag var han till en sjukgymnast som ställde diagnos och påbörjade behandling! Bara vänta och se om det blir bra:)

Jonas och Alex kämpar på med dykningen, Alex gör ett så bra jobb! Han är så cool:)
Nu ska han få bygga på sin Open Water med några fler kurser och få cert! Det är ju nya instruktörer på dykklubben, dykning.net och dom är helt suveräna!! Här händer det saker och dom vill framåt så kul och se!

Vi har ju oxå fisket som är ett gemesamt intresse! Så rofyllt och kul och komma iväg alla 4 och bara vara. Jag och Jonte fiskar gärna men när det kommer till att ta i fisken ta av den och rensa den är vi inte så arbetsvilliga😉 vi är bra på att vara sällskap, håva och fika😆
Alex däremot han betar på, tar av, slår ihjäl fisken och rensar!! 


Kolsva fältspatgruva
Jonas och Alex❤️
Jonte❤️
Alex och Jonte ❤️
Livet på en pinne❤️
Rofyllt
Alex❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0