Mexico dag 2 ☀️

Ikväll har jag fått order av familjen att stanna uppe längre, men nu är klockan 22.45 och jag orkar inte vara ute längre😂
Vi har kollat på en glow-show ikväll. Nu när jag gick upp till rummet skulle en DJ spela så killarna är kvar en stund till😊
(null)

Idag har vi bara slappat! Det tänker jag och Jonte göra resten av tiden med👍
Alex och Jonas ska dyka, vi hittade ett PADI dykställe här på området som ordnar med allt så det blir kanon👌
Mexicanarna tycker att Jonas och Alex är galna som dyker i Sverige där det är så kallt!
Vattentemperaturen i Sverige når ju aldrig såhär högt ens under högsommar😊
Vädret här har varit lite mulet och kommit några droppar regn. Men vi håller tummarna för att solen kikar fram lite mer imorgon☀️

Jonte var lite hängig på förmiddagen men efter lite alvedon och Ipren är han fit for fight igen👍
Jonas köpte en boll åt dom så dom har spelat/kastat hela dagen.
Jo, Jonas vann en tävling där man skulle gissa hur många sidor det var i en pocketbok, han som aldrig läst en hel bok förutom dykböckerna😉
Och Alex ställde upp i en tävling där man skulle simma längst under vattnet på ett andetag och han vann!✌️Dom var ialla fall 6 deltagare.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 Vi hittad vikter anpassade för killarna på gymet😂

Nu ni ska jag sova! Hemma sover ni nog gott för klockan är 05😊 nu kom resten av familjen så då kan vi sova allihopa!

Natti😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0