Tiden

Tiden går så ofantligt fort!

Imorgon är det 1maj🌸 sen är det snart sommarlov och semester och snart är det nytt år...

Jag kämpar på med träning och motion, i förrgår fick jag sällskap av Jonas på promenaden. 
Sakta men säkert så kroppen hinner med och att jag bibehåller motivationen. Det bästa är och träna på morgonen eller förmiddagen för mig, sen måste jag bli bättre på att komma i säng och få fler timmar sömn så kroppen och hjärnan hinner återhämta sig:)

Igår vaknade jag efter nattjobb och hade sån värk i ryggen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Smärtstillande och värme sen kollade jag på hockeyn som gick åt helvete...
Familjen hjälptes åt med middagen och under tiden köttet låg på grillen och gratängen i ugnen kröp jag ner i spa-badet och slappnade av inför nattjobb.
Och här sitter jag nu efter en hektisk inledning på jobbnatten😅 men vi fixar det mesta, utom el-sängar😂 


Jonas och Bamse❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0