Påsklov!

Hela familjen har haft påsklov:) 

Jag bara älskar när barnen är lediga!
Har en fördel med det sättet vi på mitt jobb lägger schema på, vi har önskeschema. Både bra och dåligt men mest bra. Jonas har 6 veckors schema som bara rullar på och då är det lätt för mig att anpassa mitt schema. Denna gången gick det perfekt och hela familjen har varit ledig:)
Men imorgon är det åter vardag för alla, Jonas tjuvstartade med nattjobb natten som var...

Det är så otroligt skönt med ledighet tillsammans men vi går varandra på nerverna emellanåt så är det så lite skönt när vardagen kommer. 
Vi har varit på nya hopplandet i Örebro, Jump. 
En av TRE dagar hoppade även jag och Jonas och shit va kul det är:) Jonte och Alex hoppade själva i tisdags, med kompisar på onsdagen och med oss och våra bästa vänner på fredagen:)
I onsdags var jag in till Sofia som jobbar på Cubus på Marieberg och uppdaterade min garderob! Kändes så bra med all hjälp och alla tips:) tack snälla för allt😘


Men tyvärr inser jag att nu måste jag verkligen ta tag i mitt liv... 
jag väger det mesta jag någonsin gjort sen jag var gravid! Jag känner mig trött och orkeslös, ont och stel... så sakta men säkert drar jag igång! Nu kör jag👊
Jag vet vad som krävs och jag vet att jag kan! Jag har verktygen bara motivationen och karaktär som känns långt borta....

Har två roliga resor och se framemot i år, först Rhodos och underbara Kallithea i juni med bästa vännerna💞
Sen Mallorca och Cala Mayor med Jonas bror och sambo💞 ska bli riktigt kul och skönt!
Och då ska jag må bra!

Nu måste jag sova för att orka med morgondagen och jobbet :)


Jonte
Jonte
Jump
Denna kärlek❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0