Uppdatering

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, livet rullar på.... Lite för fort ibland känner jag.
Jag har hunnit med att fylla år sedan sist, 35 hela år! Det blev ett lugnt firande med mina föräldrar och svärföräldrar på dagen. Sen firade Jonas och killarna mig på kvällen efter Jonas jobbat klart.
Sen nu ihelgen som var kom Niklas, Tessan, Gabbe, Iza, Jonas och Filippa och firade mig i fredags, Tessan hade gjort två :D kladdkakor! Så underbara vänner vi har, så lätta att vara med och har inga krav, Förutom Jonas krämiga potatisgratäng ;) haha!
Våra barn kommer så bra överens och har alltid något att göra.

Sen i lördags kom mamma, pappa, svärmor och svärfar och åt och drack gott och umgicks så trevligt!!

När jag fyllde fick jag en bok av mamma och pappa som jag önskat mig, Stora träningsboken för kvinnor. Den är superbra tycker jag! Det bästa är att det finns färdigt träningsprogram för ett helt år, så nu kör jag efter det och det känns bra. Hade sån träningsvärk efter dom första passen men nu börjar kroppen känna igen vad träning är igen :D sen finns det så mycket tips och ideer så det gör det möjligt att fullfölja (hoppas jag)
Jonas har ett program han kör efter och det är så kul och ha sällskap även om vi inte kör samma program, Mot ett starkare förhoppningsvis lättare liv!

Känner att det gör så stor nytta i jobbet jag har!
Trivs fortfarande på jobbet, gör mycket att jag roterar så det blir lite omväxling emellanåt. Nu är det endel på gång på jobbet, det ska bli spännande och se hur allt faller ut....

För killarna går det bra, Alex stortrivs med sin nya klass, dom splittrade klasserna nu när dom började 4:an och det blev riktigt bra för hans del. Han och vi trivs så bra med hans lärare. Lika är det för Jonte han trivs bra med klasskamrater och lärare. Vi känner nu vilken tur vi har med två bra lärare åt våra barn, det är så viktigt för deras lärande och framtiden! Bara och kämpa på så kan man nå dit man vill :)
Ha de gott!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0