Vår!

1 maj! Va fort tiden går, nu är det vår och ljusare och förhoppningsvis varmare dagar kommer!

Igår jobbade jag dag och Jonas jobbade natt så jag och pojkarna åt Valborgsmiddag hos mamma och pappa. Killarna åkte ner till brasan med sina kompisar, jag och mamma gick ner till brasan lagom när dom tände den. För en gångs skull var det uppehåll och inte isande kallt! 
Idag jobbade jag kväll så äntligen en sovmorgon denna vecka😄 Det var välbehövligt! 

Träningen går det bra med jag håller i än så länge och vissa dagar har jag mer träningsvärk än andra😊 promenader med Bamse blir det oxå! Men längtar efter lite mera värme på promenaderna...

Idag är det 13 dagar kvar till Jonas och jag åker till Mallorca en vecka☀️ ska bli riktigt skönt! Det är första gången jag är borta så länge i sträck från killarna. Men ibland behöver man få en lite paus och det är så viktigt och vårda en relation oxå! Vi har kollat på en spahelg här i Sverige men det är nästintill samma pengar. 

Killarna kämpar på med skolan snart är det låååångledigt😊 tycker båda kämpar på bra! Det är inte lätt att vara barn idag med många krav... Jag och Jonas har inga orimliga krav på våra barn men dom ska göra sitt bästa och det är det viktiga. Men kan många gånger tycka att andra har större krav på andra barn och även sina. Speciellt när det kommer till uppfostran och konsekvenser av barnens handlande eller uteblivna konsekvenser... Hade en diskussion på jobbet med några kollegor både ikväll och igår och det känns ändå som vi har en bra balans och ett bra tänk när man lyssnar på andra... 
Jaja hur man än gör har man rumpan bak!

Nu har jag kollat på Mästarnas mästare och ska krypa ner och sova ett par timmar. Ny vecka nya tag imorgon😊

Ha de! 
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0