Tankar

Just nu ligger jag på altanen och bara är😊 så skönt med ensamma stunder utan att göra något! Tankar energi...


Jag har dockmassor jag skulle behöva göra men det kan vänta tills lite senare...

Har jobbat inatt och det flöt på riktigt bra, ska jobba inatt igen. Tycker det är skönt och jobba några nätter då och då. 
Jag älskar verkligen mitt jobb, men man träffar på så många olika livsöden som berör en... Vi ska vara så tacksamma för det vi har här och nu!

Jonas jobbar en extra kväll, Alex är med kompisar och Jonte har fotbollsträning.

Va ner på gymet en stund idag, det är en skön uppladdning med positiv energi trots det inte alltid är superkul och träna. Men jag gör det för min och mina nära och käras skull😊 
Nu ska jag tända grillen, idag är det perfekt dag för att grilla!

Ha de gott och ta vara på det ni har här och nu❤️

/C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0