Mallorca dag 7

Sista dagen för denna gång! 
Inget regn som vädersajterna lovat, vi är så tacksamma för det☀️☀️
Som jag skrev igår så hade vi bestämt oss för en cykeltur då våra bakdelar vilat lite😂😂
Vilket ställe vi har sett idag!  här vill vi bo och bli gamla tillsammans❤️ 4 km från Cala Bona ligger våran pärla utomlands!


Det hänger hänglås på staketet med många namn och datum på❤️❤️ vackert! 









Vore ju något😄
vi var förbi mäklarhuset och kikade, fanns mkt fint och mkt dyrt😁 men att drömma kostar inget!
jonas tog massage idag och jag gav fiskarna lite att jobba med och avslutade med fotmassage☺️

Sen åt vi lunch och la oss vid poolen och tog vara på dom sista soltimmarna☀️☀️ Jonas tyckte det ömmade på ryggen när vi kom upp på rummet och det förstår jag då han hade massageolja kvar efter massagen😂🙈
Vi packade iordning och gick bort till receptionen och hörde så allt var i sin ordning för att checka ut imorgon, allt klart! Så 6:45 ska vi lämna in våra väskor på hotellet, sen kommer en lastbil och hämtar dom och vi hämtar ut dom på Arlanda när vi landat😊👍
Våra vänner från Frövi hade praktiserat detta idag och det funkade kanon😄

Kvällsmaten intog vi på vårat favoritställe

Jag tog lasagne
Jonas en Xxl burgare
den var enorm😱😂
Vi tog även några Mojitos och efterätt!
Sen tackade vi den otroligt trevliga personalen för denna gång och hoppas vi ses nästa gång vi kommer hit😊
Tack och hej Cala Bona för denna gång!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0