Mallorca dag 5

Morgonen var lite molnig och soldisig, vi åt frukost och bestämde oss för att cykla till PortoCristo ligger ca 2 mil bort. Klokt eller ej så drog vi iväg😉
Vi hade fått tips om att det var cykelväg hela vägen fram och mkt riktigt så var det de. Vi stannade till vid flera olika fina ställen och kollade vilket vi inte kunde gjort med buss eller bil😁






Så vackert!
Väl framme i PortoCristo så cyklade vi en sväng och såg många fina hus med utsikt över havet.




Vi kom fram vid lunchtid och valde restaurang som vi i efterhand inte var så nöjda med men som jag sagt tidigare måste man stöta på det som inte är så bra för att uppskatta det goda😊
Utsikten var fin!


Beställde stor Cola och de blev det
Det jobbiga sen var att veta att vi hade samma väg tillbaka så kämpa på 2 mil😅😅






Väl hemma bytte vi om och la oss vid poolen en stund. Jag doppade mig och det var så kallt så det krampade i ryggen! Men det svalkade😉
Nu sitter jag på balkongen och njuter av solen som är uppe en stund till☀️☀️

Snart ska vi ta oss ner till hamnen i Cala bona och äta något gott hoppas vi!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0