Mallorca dag 2

Vaknade upp i ett lite mulet Cala Bona.
vi intog frukost sen bestämde vi oss för att hyra cykel på hotellet, superbra tanke när det är cykelavstånd till mycket här.
Det finns en gång/cykelväg från Cala Bona till Cala Millor, så vackert och mysigt. På ena sidan havet andra sidan restauranger och shopping.
Vi åt lunch på en uteservering i solen☀️

Med utsikt över havet😊 maten var sådär men man måste stöta på sämre maträtter för att uppskatta dom goda!
vi cyklade bort till stranden i Cala Millor och la oss där några timmar, skönt i solen! Mindre skönt i vattnet men nu har vi båda doppat oss😊

Jonas tröttnade efter en stund på all sand 😂😂 så vi cyklade hem och la oss vid poolen istället😄
Vi har fått så många bra tips av en vän som jobbat här nere och ett av tipsen var restaurangen Smithy's. Tyvärr valde vi mat på en annan restaurang på kvällen, portionerna var enorma!
min fisk och skaldjurstallrik!
jonas kött tallrik! Japp den är engelsk med ägg och korv😉 även något leveraktigt, Jonas som älskar lever....NOT!!
För att väga upp det som inte va så bra gick vi till Smithy's och tog en varsin drink och efterätt😋
😊
Jonas har även hunnit bränna sig🐷
Så idag har jag lovat att smörja honom innan han lägger sig i solen☀️☀️
Nu ska vi gå till Cala Bona och få en bit mat. Sen ska jag uppdatera er om våran utflykt idag😊