Vår!!

En feberfri dag idag!! Nu håller jag tummarna så hårt att Jonte vaknar upp fortsatt feberfri imorgon med... Det är så han längtar tillbaka till skolan, fast det är väl kompisarna och det sociala han saknar. Alex va så snäll här i veckan och tog med Jontes mattebok hem så han har jobbat på men tyvärr missar han ju så mycket lektionstid. 

Helgen kunde ha börjat bättre men det blir som det blir och förhoppningsvis blir det bra....

Det är så tufft att vara förälder ibland det gör så fruktansvärt ont i hjärtat när man tar vissa beslut men i slutändan hoppas man att det blir bra! 
Har sagt det förut att vara förälder är det svåraste jobbet man någonsin kan ha. Man ska vara en bra förebild, man ska sätta gränser man ska uppfostra man ska göra allt för att barnen ska passa in i samhället och dess normer och regler. 
Jag tycker det viktiga är att barnen respekterar andra människor men med det säger jag inte att dom ska vara vänner med alla att dom ska tycka om alla för det gör inte någon. Men respekten ska finnas där oavsett om det är en klasskamrat en förälder, lärare tränare mor el farförälder! 
Men det är inte lätt.... Jag lägger mig inte i hur någon uppfostrar sina barn eller inte uppfostrar det gör jag ofta klart för våra barn, när dom säger men den gör si den gör så, Ja, men det kan inte jag göra något åt det är inte mitt ansvar, mitt ansvar är att ni ska följa det som vi försöker få med er in för framtiden!
Älskar er så mycket ❤️❤️ jag hoppas att ni alltid ska veta att vi (jag och Jonas) gör allt för er!

Har blivit några promenader med Bamse❤️ och gymet med Jonas! Ja trot eller ej men han har hittat dit igen😉


Vårtecken! 
Jag gillar ju vintern men när dessa vårtecken kommer blir jag så glad för jag gillar även våren och sommaren☀️ 
Gillar inte när snön smälter och sen fryser det på och sen kommer det lite snö som bara smälter bort igen... Att ha hund i sådant väder är inte alltid kul😕
Nu ska jag kolla på Mästarnas Mästare 😄
Hoppas på en bra vecka för alla!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0