Min tur?!

Då va det min tur... Tur och tur?? Jag ligger hemma förkyld och hostar. Jonte va sjuk på lovet, Alex förra veckan och nu jag! Jonas är inne på sin 5-6 vecka med hosta. Typiskt att jag blir sjuk när jag kommit igång med träningen...
så här ligger jag och vilar för det är den enda medicinen förutom nässpray som hjälper.

Har surfat runt på min vän Tessans mat och bakblogg och hittat massor med inspiration iaf😊 något positivt!

Igår fyllde Alex 10 år!! Helt galet, tycker tiden går så fort. 


Han har länge önskat att få dyka så vi slog till och nu ska han bli openwater diver junior🐢🐬 så nöjd glad kille! Men det krävs mkt plugga för honom men vi är helt säkra på att han fixar det! Han har ju hjälp av oss😊 
Han fick en rubrikskub och ett mini biljardbord som vi använde flitigt igår. Han önskade sig även ett spel där man äter godisar som vissa smakar blä😝 jag fick äran att spela med honom...

Vi spelade några omgångar sen fick jag en som smakade usch! Så då slutade vi😉
Nu blir det frukost med Jonas innan han åker iväg på en kurs.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therése

Kul att någon hittar inspiration bland mina recept ;) Ha en fin dag min fina vän <3

Svar: Tack vännen❤️
Cissi

2016-03-15 @ 09:49:27
URL: http://theresematochbak.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0