Inte alltid som planerat....

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Igår när Jonas åkt till jobbet och killarna gjorde sig klara och la sig sa Alex att han inte kände sig så pigg. Han var hes och riktigt täppt. Vi beslutade om en dag hemma idag och det var välbehövlig. 
Men jag Hatar och ringa till jobbet och vabba eller sjukskriva mig, vet hur ansträngt det är med personal! Men vad ska man göra barnen är ju det viktigaste.
Idag har Alex legat på soffan hela dagen förutom när han varit på toa eller hämtat glass för det får man äta massor när man är sjuk har vi bestämt😊
När Jonas vaknade hörde jag med honom om han skulle med och träna men han kände sig inte i form så jag åkte ner och körde ett cirkelpass😊

Skönt efter en dag i soffan👍
Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning för att få skjuts in till stan för after work (after Wab) med mina fina kollegor från 53:an😊 tack för en trevlig kväll med er!

Nu ikväll fick jag ett sms av en vän, blir så glad över hennes tokiga saker hon gör😂 vet ingen som lyckas som hon med sådant ingen annan gör!! 

Nu ska jag sova här för att orka äta glass och kolla film med Alex imorgon med nu ikväll hade han feber så vi vet vart vi ska vara imorgon😊

Natti! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0