V.4 2016

Ligger hemma på soffan med Bamse som sällskap. Har ont i lederna, halsen och huvudet. Kände redan igår när jag kom hem efter nattjobb, trodde det skulle gå över med lite sömn men inte.

Igår när jag vaknade kom Jonas in med en present till mig😊 
Nya skidor och stavar!!!⛷ tack❤️
Vi tycker alla 4 om att åka utför och nu har både Jonas och jag utrustning. Killarna hyr vi åt än så länge.

Nu har vi gått in i 4de veckan på nya året, tror det blir ett toppenbra år😊 det flyter på bra med det mesta. Ja träningen blir lite lidande just nu när jag är sjuk😕 men det känns som jag kommit igång bra och har en bra plan. 
Kanske får till några pass med Jonas som oxå köpt kort😊 
Har kommit igång med att göra matsedlar och det gör så mycket i tillvaron att ha planerat och inhandlat. Får se vad det gör med våran matkostnad oxå, har ju planer med pengarna som blir kvar😉
Tar mycket hjälp av min fina vän Tessan och hennes mat och bakblogg. 
http://theresematochbak.se kika in vetja! Och bli inspirerade.

Nu ska jag fylla på med lite värktablett och varmt att dricka och hoppas det ger med sig!

Längtar tillbaka till underbara Mexico🐢☀️🌴

/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0