Mexico!

Igår var det en vecka sen vi kom hit😊
Igår åkte Jonas och Niklas iväg tidigt eller vid 7.30 men det är tidigt😉
Dom skulle göra två havsdyk.
Jonathan sa åt mig att ge mig ut och springa en runda medans Alexander sov  så jag snörade på mig skorna tog en bild på kartan över området och gav mig iväg. Det är inte lätt att hitta här ska ni veta! 
Löpturen gick fint! 
Självklart blev det en sväng på stranden!

Här är platsen man kan gifta sig på här på stranden.

Morgonvy.

Saltvattenpoolen.
Dessa sandmärken finns på toppen av alla soptunnor, askfat är det. Men vilket jobb att stämpla alla varje dag!
Här är vårat rum.


När jag kom tillbaka gick vi ner till frukosten och sedan vidare till stranden.
Där byggde killarna i sanden med våra kompisar från Örebro😊



Jonas och Niklas hade en bra dykdag!
Det var lite strömt och vågit men för dom två hade det gått jättebra!








Guiden.

Muräna.


Sköldpadda!





Undervattensvärlden är fantastisk!
Temperaturen på 22,6 meter ligger på 29 grader😊
Igår kväll åt vi på en fisk och skaldjursrestaurang. Men det var inte lika gott som det japanska.
Räkor i vitlökssås.
ris och havsdjur.
det var väldigt varmt i tältet!
En riktig tvättbjörn!😊 
Jag blev liggande med magknip på rummet igår kväll när dom andra gick till lobbyn och baren. Jag sov när dom kom tillbaka så därför kom inlägget idag istället!

Nu ska vi ner och äta frukost sen ska Jonas och Niklas iväg och dyka med Bullsharks😁 tjurhajar! 
Spännande värre!!

Ha en bra dag😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0