Mexico! Sista kvällen

Sista kvällen i paradiset!
Ja nu har snart två veckor gått... Tycker det gått lite för fort, skulle gärna stanna några dagar till. 
Men Jonte och Alex längtar hem till Bamse och sina kompisar.

Jag tänker på min vän Nina varje måltid här😊
Nutella i mängder!!!!

Idag har vi sugit det sista ut våran semester☀️
DJ båset på stranden! Ett sådant måste man ju ha😂


I burarna längst inne i buren ligger det sköldpaddsägg som dom väntar på att dom ska kläckas så dom kan släppa ut dom i havet🐢 tyvärr såg vi inga bebisar.

Efterrätt😋

Coola killar😎
Vi badade i havet och det var så skönt! Men när vi kastade boll så kände jag att något "bet" på mig kollade ner i vattnet och det var några fiskar som var runt mig och smakade på mig🐠 även på Jonas. Dom va ganska stora och mycket närgångna!!
Vi gjorde en sista bordsreservation igår till den japanska restaurangen. Så ikväll var vi där och åt med showcooking.
I väntan på att få gå till bordet.


Till efterrätt friterad glass!

Har lite svårt att få julkänsla här i värmen, men det pyntas för fullt!



Just nu sitter vi i lobbyn och kollar på folk😊



Imorgon åker vi härifrån hotellet vid 13-tiden (lokal tid) Vi landar hemma i Sverige på onsdag vid lunchtid. Vi är 6 timmar efter Sverige. 

Får se om det blir något inlägg imorgon men det är nog inte så troligt. 

Ha de gott!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0