På G!

På gång igen! 
Ja så är det, har varit sjuk till och från i några veckor har inte riktigt kommit igång med träningen och nu som det verkligen känns som det behövs😊

Ja nu börjar det kännas verkligt att vi ska åka☀️😎 nu längtar jag riktigt mkt!

Så idag blev det ett pass på gymmet, det va riktigt skönt att komma igång igen. Bara och kämpa på så man kommer i bikinin😉 
Får se om jag kan gå imorgon...

Jonas och Jonathan har legat sjuka. Men (peppar peppar ta i trä) så känns det som det vänder... 
Vi kämpar på och passar på och få så mycket frisk luft de går.





Nu är det ett jobbpass kvar denna vecka😊 så stundar barnkalas i helgen och hockeycup. Skönt att det händer något😜 

Nu ska jag se till så min man inte får ett rejält sammanbrott då han kollar på ishockey😁😉

// Cissi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0