Konstnärer😊

Undra om det börjar bli dax och plocka fram och kolla över sommarkläderna?😁 nej jag har inte gjort det än...
Idag är det 
Så det är nära nu😁😁

Idag är jag så trött! Igår var jag med i Åsen 1 (Alexanders klass) sen var det dax för kvällsjobb. Och jag måste få klaga lite, det var tredje kvällen på rad och i Örebro bestod vattnet troligtvis av bajsvatten😳😷😖 så de va bara och ta vatten från 125liters dunkar och fylla mindre kärl... För att sen koka otaliga kannor med kaffe till både patienter och kollegor. Mkt spring och jobb för lite vatten... Men stort tack till Jonas, Jonathan och Alexander som kom in med våran kaffebryggare som brygger 12 koppar åt gången! Den har räddat oss.
Men igår kväll släppte dom på rekomendationerna att koka vattnet!!!!

Idag frågade Jonathan på morgonen, 
-När ska du vara med mig i skolan?
Så jag var med i Åsen 3 idag. 
Jag måste säga vad jag beundrar lärarna som orkar med tempot och allt vad som händer under dagen! Jag blev totalt slut😌 så jag förstår att mina barn är trötta efter skoldagen. 

Idag hade Jonathan bild i skolan, nu ikväll kom Gullmarie in med sina oljefärger och Alex fick färger när han fyllde så ikväll har killarna haft målarstund. Jonte blev inspirerad av det dom målade idag. Såhär blev det!



Nehe nu har jag nattat killarna och städat huset så det blir väl bara och ladda för lite packning😁😎☀️ 

//Cissi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0