Måndag/tisdag

Bra start på denna vecka!
Måndag: Först ett konditionspass med Jonas sen mat och lite småfix innan jag åkte in till stora staden och mitt nya jobb:) tyckte kvällen flöt på bra, börjar hitta lite rutiner. Sen är det ju så olika hur dom man går med jobbar... Men jag plockar det jag tycker är bra och det som funkar för mig;) så är det bara att hoppas mina arbetskamrater oxå tycker det funkar bra?! Dom har varit positiva och jag har fått mycket beröm:D
Kom hem och landade i soffan och Jonas berättar att Jimmie har bloggat, så jag fastnade helt i bloggen. Det gjorde även Jonas! Vill ni läsa om en kille som öppnar sig helt om ett brott han gjort och hur det är att sitta häktad så läs! http://femmanaderihakte.blogg.se/
Ett tips är att ha något att torka tårarna med.... 
Jag måste ju säga att jag inte på något sätt tycker det är ok med doping, droger mm. Det jag tycker är beundransvärt är hur Jimmie öppnar sig och står för det han gjort! Be strong!!!!
 
Imorse va det lite segt när klockan ringde. Men jag går upp med glädje och tycker det är så kul på jobbet!!!
Jag kom i tid, det fanns dom som inte gjorde det;) fy det är väl något som är jobbigt att försova sig.....
Efter jobbet åkte jag till Marieberg och mötte upp Jonas, vi va ju tvungna att ha något nytt tills vi ska till Paris:)
 
Det blev ett benpass på gymmet och jag hann kolla en stund när Jonas spelade innebandy. Jonathan och Alexander har ju påsklov så dom va så nöjda att kunna vara med och titta:) nu sover dom gott och det ska jag oxå göra!!!!
 
Natti Natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0