Borta bra men hemma bäst!

Det stämmer väldigt bra:)
 
Måndag morgon och vi hade ställt klockan för att hinna iväg i tid!
Sista natten sov jag dåligt, grannen ovanpå som vi räknat ut måste vara handikappad lät mycket:( så något trött klev jag upp och gjorde mig iordning. Rickard hade redan gått ut på baguettjakt!  Så vi plockade fram för frukost, åt den sista baguettfrukosten Packade det sista och lämnade lägenheten... 
 
Våran resa mot flygplatsen började, först Metro och sen Metro igen;) så efter lite promenad hittade vi rätt busshållsplats:) Drygt en timme i buss sen flöt det på inne på flygplatsen! Resan hem va seg, det kröp i benen och inte sov jag nån längre stund:( men efter två timmar landade vi på skavsta. Fick väskorna in i bilen och mot den sista onyttiga måltiden, Mc Donalds i Katrineholm. 
Tack Rickard och Sara för denna resa, åker mer än gärna iväg på äventyr med er!!!
 
Pojkarna hade tränat fotboll när vi kom hem, vi visade bilder och svarade på massor av frågor:)
Jonas drog till gymet och startade operation baguetter bort!
Alex va som klistrade vid min sida.... Dom somnade och jag och Jonas gjorde ett skiftbyte. 
Va skönt att träna lite:)
 
Operation Baguetter påbörjad!
 
Tisdagmorgon klockan stod på 6.45. Men när Alex kom in till mig ville jag inte tro vad klockan va... 4.00 de är inte sant:( mamma, jag kan inte sova mer.... Jo, lägg dig här hos mig!  Han snurrade och vred på sig sen la han sig på min axel och godingen säger Jag har saknat dig! <3  jag smälte men jag hade lika gärna kunnat hört de vid 7 på morgonen;) vi somnade om ca 30 min innan klockan ringde! Upp fixa frukost iväg till skola och jag till gymet:) 
Gjorde mina ben en björntjänst... Körde ben efter 4 dagar med massor med promenader och trappor. Idag onsdag känns de väl!
Sen blev det en kväll på jobbet, det gick förrunt! Men jag gillar de, skönt när det finns att göra! En trött Cissi somnade snart, men gissa när Alex vaknade??? Jo kl 4!!!! Va har jag gjort för att förtjäna detta??? Denna gång la jag mig i hans säng och hade precis somnat när Jonas sökare piper! Hör Alex säga mamma nu vaknade jag och vill ligga i min säng igen.... Byta byta... Sen sov jag till kl ringde 5.20. nästa gång jag tittade på kl va hon 5.45! Panik, men jag hann i god tid;) ett dagpass avklarat! Men någonstanns under dagen tappade jag min energi så idag blev det ingen träning:/ 
 
Jag ställde mig på vågen igår morse.... Efter Parisresan stod vågen på +3 kg! Så på de igen imorgon:)
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0