Dop, poolspel och kompisbus!

Då har ännu en vecka gått! Tycker tiden bara springer iväg....

Har ju inte bloggat sen förra söndagen och jag har massor av bilder och dela med mig av till er som vill se ni andra behöver inte kolla;)

Förra lördagen var vi på dop i Västerås. Elsa stod på tur att döpas. Mamma Camilla och pappa Björn var självklart oxå med. Denna lilla goding skötte sig så bra, hon har nyss upptäckt tungan och lekte med den oberört under dopet.

Hej! Jag heter Elsa Nanna Linnéa.

Jag har en tunga...

Fina familjen <3

Efteråt blev det fika och present öppning hemma hos familjen, det bjödes på smörgåstårta och kladdkaka och självklart rosa grädde:)
Tack! För ett fint dop och trevligt sällskap på Elsas dopdag!

På söndagen styrde vi bilen mot Glanshammar, PF04 hade sitt första poolspel.
Det var ett glatt gäng tjejer och killar som möttes vid Fröjevi, med en gnutta nervositet i magen. Men det är bra lite nervös ska man vara;)

Vi hade ju tur med vädret och vi föräldrar satt på rad på ena långsidan och hejade fram laget till en vinst, en oavgjord och en förlust. Barnen kämpade riktigt bra och hade kul:) och det är ju de som är det viktiga!
Ja vi satt inte vid samma plan hela tiden utan fick flytta fram och tillbaka mellan plan 1 och 2 :)
Jonathan var målvakt 1 och sista matchen. Det är en position han trivs mycket bra med.




det här ska ni veta är inte det lättaste att få alla med på bild!
Har en till sen träningsmatchen i Fellingsbro:)



En nöjd kille efter alla tre spelade matcher


Jonathan
tillsammans med bästa kompisen Kevin.


Solstrålen Alexander:)

Efter poolspelet mellanlandade vi i Fellingsbro, det är ju på vägen hem om man åker Käglanvägen...
Vi fick mat och fika hos Marie och Andreas! Passade på att mysa med Texas och busa med Maximus.
Killarna hittade massor av träd att klättra i, men dom påpekade att dom inte skulle hålla för oss;)

Maximus hittar på bus!



Tack för en trevlig eftermiddag!
Även denna gång grät Maximus när vi skulle åka hem:( men det bästa är att vi ska dit ikväll!!!
Imorgon fyller nämligen Maximus 3 år!!! Stora killen:) Så vi ska dit och fira idag. Men först in till stan och handla presenter till Busen!
Om jag hittar mina killar....
Jonathan leker med kompis, Alexander har varit på vift med farmor och farfar och Jonas jobbar... Hoppas ha samlat alla tre tills det är dax att åka till stan:))
Jag ska hinna duscha och göra mig klar på 15 min... Önska mig lycka till!

Igår kväll kom Sara, Rickard och hundarna och fikade här. Bamse hoppade studsmatta med killarna:)Clash fick några filtar så han kom til ro:) vi kollade på hockey som tyvärr inte gick Sveriges väg...
Vi ska ha killarna nästan en vecka och våra killar längtar så, Alex tyckte dom kunde sova här natten som va:)
Sara och Rickard ska åka till Italien!!!

Nu måste jag lägga på ett kol....

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0