Poolspel:-)

Nu sitter jag och barnen bilen och väntar på Jonas. Kl är 8.56 och kl 9.00 ska vi samlas vid Fröjevi....
Förstår inte hur tidigt vi än går upp och har allt klart är vi ändå ute i sista minut!!!

Nu är vi på rull!:)
Alla med och humören är på topp:) och vi har än så länge solen på våran sida!
Vi är på väg till Glanshammar för årets första poolspel. Jonathan är lite nervös och väldigt förväntans full:)
Alexander bara hänger på han längtar jättemkt tills imorgon då han har sin första fotbollsträning! Jag lever i en fotbollstokig familj:) jag sj har aldrig gillat att spela fotboll, och mina söner säger att jag inte är duktig. Dom vill helst inte ha mig med när dom spelar hemma.;)
Jag måste avsluta inlägget här för vi åker på en dålig skogsväg:(
Jag återkommer senare med rapport om hur det gått och antagligen endel bilder från dagen:)

Ha en riktigt bra dag!

Cissi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0