Maj :)

Japp nu är det vår! Maj har kommit och idag har det varit en underbar dag varmt och skönt:)

Sen sist jag skrev har jag jobbat mkt, men det känns bra:) pratade med chefen på avd 5 igår och hon är nöjd. Det känns kul att få det bekräftat så jag inte tror och tycker det går jättebra och dom på avd inte tycker så;)
Nu har jag ett par pass i hemtjänsten i maj, sen är det tjänstledigt hela sommaren och då ska jag jobba på sjukhuset. Jag trivs jättebra och lär mig nya saker varje dag! Känner att jag utvecklas som människa och inom yrket vilket är så viktigt:)

Ja igår gick det årliga brandkårsfesten av stapeln:) Grupp 3 (båtgruppen även kallad) ordnade en riktigt bra fest god mat bra vinster i lotteriet och god dricka och bra musik. Kan ju inte bli bättre;)
Jag och Jonas landade hemma i sängen vid 4.30:) vi va på efterfest hos Sara och Rickard med Patrik mkt trevligt eller va säger ni?:) vi åt popcorn med salt eller va det salt med popcorn:P drack cola och vatten och sov i soffan efter skallgångskedja efter en vän som förirrat sig LITEgrann;) slutet gott allting gott!
Tack alla brandmän och brandfruar för en riktig trevlig fest, nu laddar vi för år 2013:D
Idag va det segt men vid luchtid kom vi ut på en välbehövlig promenad tillsammans med Sara, Rickard, Bamse och Clash. Vi gick först ner till brandstationen och hämtade våra priser från igår sen till ica och köpte glass, mycket gott! Vi gick ner till båthamnen och hundarna badade:) sen i em blev det bakfylle pizza på våran altan:)

Jonathan
och Alexander var med på brankårsfesten till 21.30 då kom världens bästa farmor och hämtade killarna och dom åkte hem till faster och sov där. Faster var inte hemma utan i Finnspång på crosstävling och behövde då hundvakt så farmor var både barn och hundvakt men det hade gått jättebra, barnen har varit ute hela dagen:) dom kom hem på em med två superskitiga cyklar för dom har minsann kört crossbanan med dom:)
Nu ikväll var det fotbollsträning för Jonathan och Jonas, tror barnen gillade första uteträningen! Dom hade riktig tur med vädret:)
Nu sover killarna gott och Jonas är och spelar innebandy, jag tog en joggingrund på elljusspåret så jag har gjort mitt. Men nu blir det soffhäng med risk för sömn:P

Ha det gott!

Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0