Long time...

Ja då har jag varit dålig på att blogga igen...
Det är ju inte det att det händer jättemkt saker i mitt liv så jag inte har tid att blogga, lusten och orken har inte infunnit sig.
Men nu kommer ett inlägg :)

Ja som jag skrev nyss händer inte det ovanligt mycket i vårat liv.... men när man lever ett liv med barn är det alltid fullt upp. Ibland kan det kännas jobbigt men det flyter på bra med allt men trött är jag :) vet att jag skulle behöva motionera mera så jag orkar men orken att orka är lite borta just nu!
Idag tänkte jag ta med mina två trollungar och Shakira på promenad.... men dom va så trötta och när vi slagit oss ner i soffan kändes det som rätt beslut:)

Här har vi varit krassliga så det är ju en orsak att inte orka/kunna träna (måste alltid hitta orsaker till att inte motionera, för LAT är jag inte ;) ) men vi piggade på oss i fredags några timmar och hade kalas för Jonathan som fyllt 7 år!! Förstår ni va fort tiden går, våran son är 7 hela år:)

Ett discokalas blev det, så massor med dansmusik, popcorn, chips, salta pinnar och dricka. Lite roliga lekar och kvällen var gjord! Har hört några föräldrar sagt att deras barn tyckte det va ett av dom roligast kalasen dom varit på :) vi valde att bjuda hela klassen och några andra. 12 st blev dom och full fart i 2 timmar, gissa om vi va trötta när vi kom hem?!

Har hört att jag ska fylla 30 snart! Hmmmm! Planerna är i full gång för en 30 års fest:) ska bli kul och det verkar gått bra för mina vänner som fyllt 30 i år;)

Men som sagt med en familj är det mkt trix och fix för att få vardagen att flyta på så smidigt som möjligt.
Har ju Jonathan som har skolplikt så det är bara och masa sig ur sängen på morgonen och få honom till skolan, och det är läxor och uppgifter blandat med utflykt och idrott! Appropå de så är det idrott imorgon....
Alexander går ofta fyllnadsstid, jag och Jonas jobbar så bra (dåligt) så dom har inte många hela långa dagar att gå. Lite tråkigt för Alex för hans kompisar är ju allt som oftast på förskolan på dagarna...

Imorgon är det bara att leta fram orken för då ska jag på promenad med små pojkarna! Sara och Rickards hundar, man kan jämföra dom med Jonathan och Alexander... fast jag tror hundarna är ett snäpp busigare;)
förstå att ha alla 4:a små pojkar! Då skulle det vara bus utan dess like:P
Ja så ser ni någon fara som en vante efter ett gult och svart streck så är det hundarna på promenad med mig :D

// Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0