Såååå segt

Va det att gå upp imorse! Fattade inte först va som hände men efter en stund... aha klockan som ringer;)
Så det va bara och masa sig upp ur sängen och väcka dom små:) Nu är klockan inte toktidigt utan 7... men efter en veckas höstlov är man inkörd på att sova länge på morgonen;) Men upp kom vi och fixa ryggsäckarna med vad som skulle med, mössor, vantar, frukt i den matsäck och sittdyna i den andra och extra strumpor.... har vi allt med?
Iväg kom vi och dom klarade första dagen utan problem vi hade med det som skulle med:)

När jag lämnat barnen bestämde jag mig för att chocka kroppen!! men va nu tänker ni och det gjorde min kropp med... 6 km på elljusspåret och för er som inte vet hur det ser ut så är det upp och ner :) varför detta då? Jo, jag känner att det hände något när vi va på Rhodos, min kropp sög åt sig allt fett den hittade och lämnade kvar kondition och karaktär och viljan där tror jag... nån som vill åka med och leta efter det?? Självklart efter sommaren ;)
Så jag hoppas minska ner på fettet och öka kondition och styrka;) Wish me Luck!

Har varit in till Örebro och köpt lite go dricka tills på lördag:) längtar tror det kommer bli en toppenkväll!

Kvällen avslutades i idrottshallen i Rockhammar och Jonathans innebandy, han tycker det är jättekul! Jag blir så sugen att spela igen när jag ser honom spela! Men jag vet inte vart jag ska hitta tiden till det.....

Killarna sover gott och det tycker min kropp att jag oxå ska göra. Har bara lite och fixa först...

Det är ju som så dom som inte har barn kan inte förstå hur det påverkar ens liv.
Man måste upp på morgonen även om man inte orkar, iväg med dom till skola dagis. Det ska fixas bra mat, mellanmål. Det ska aktiveras både huvud och kropp. Det ska duschas, läsas mysas, prata så viktigt att prata. Det ska tvättas för dom behvöer ha rena kläder, det ska finnas alla sorters kläder!
Ibland blir man trött på alla måsten... MEN jag tröttnar aldrig på mina barn som är så beroende av mig och Jonas. Det är ju för deras skull man faktiskt tar sig upp på morgonen och tar sig genom hela dagen för att lägga sig på kvällen och längta tills morgondagen då man får träffa det bästa som någonsin hänt mig <3


<3<3<3

Nu ska jag sega mig ner i tvättstugan för att sedan sega mig ner i sängen:)
Sov gott alla segisar och piggisar där ute!

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0