Tooo long time...

Oj mycket har hänt sedan sist men jag orkar inte dra allt!

Lite snabbt då så har vi varit med om ännu en rörinsättning! Gick så bra, Jonathan var så duktig:)
Vårfest på Alexanders förskola, skolavslutning för Jonathan. Poolspel i fotboll med så härliga barn!



Jonathan på sin favorit position... MÅLVAKT!! Kan han ha det efter sin pappa kanske?

Mycket fotboll blir det och Alexander börjar oxå tycka det är kul!

Så har vi ju firat en student oxå:)

Emmy & Alex

Puss på dig morbror<3

Snyggaste studenten!!


Jonas har tatuerat sig:) blev jättebra, han och Emmy gjorde en morbror systerdotter grej och tatuerade sig samtidigt blev jättefina!

Nu räknar jag ner till semester! Ska bli skönt och Jonas har samtidigt så det ska bli skoj:) Vi har inte planerat så mkt än... en helg i Göteborg! Men samira, Jimmy & Camilla. Sen har ju vi vårat att se framemot i september! RHODOS!! 14 dagar sol och bad med familjen, Micke, Samira, Jimmy & Camilla! Längtar!!!!!!!!!

Måste bara skriva att folk som lägger sig i saker dom inte har ngt med att göra borde ta sig en tankeställare! Och varför gå på bara vissa människor? Jag med flera fattar inte... synd bara att dom gör sig osams med andra! Det är dom själva som blir drabbade i slutändan....

Jag har lärt mig vilka jag kan lita på och vilka som är mina vänner<3 Tyvärr den hårda vägen men stärker en i slutet iaf! Jag vet vilka som ger och tar och är en riktig vän<3 du som läser det och känner igen dig... Är så glad att just DU finns i mitt liv<3

Nu ska jag bädda rent, ta hand om diskmaskinen och tvätten... sen en dusch och sängen, jobb imorgon :)

Ha de gott!

// Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0