Countdown

Det börjar minska på dagarna.... till den efterlängtade semestern:D Jobbar imorgon, lördag och söndag sen ska jag bara vara ledig med dom bästa killarna i mitt liv<3

Sen jag skrev sist har vi varit hos Samira, Jimmy & Camilla och ätit god mat som alltid:) Samira är en grym kock!
Vi åt och drack gott, men tyvärr gick tiden för snabbt så jag och pojkarna gick hem vid 21.30. Jag somnade ovaggat, med en ond hals:/ Kanske skulle tagit Jimmys erbjudande om en whiskey eller som Samira föreslog! Vodka och svartpeppar!!! Nee sängen och Bafucin:P
Vaknade fortfarande med halsont och nu även feber:(( och jag som skulle till naprapaten kl 15 samma em! Det va bara och ringa återbud... tog det lugnt med pojkarna passade på och tvätta och kusin Martin kom så jag hade verkligen chans att vila, han underhöll pojkarna... ja för Jonas hade kommit hem vid 3.30 sen behövde han vila för att orka med att jobba natt oxå.
Jonathan, Alexander & Martin plockade rabarber och gula hallon som vi gjorde en paj av, blev riktigt gott!
Per va på utbildning och kom lagom hit tills vi skulle äta, blev pastasallad och pajen till efterätt:)
Per & Martin tog med Jonathan & Alexander för ett kvällsdopp, då sov både jag och Jonas en stund:)

Tänkte på en eller två saker när jag läst saga för pojkarna igår kväll. Jonathan har sin älskade hund fortfarande, och den ligger han på som en huvudkudde:) Alexander ligger fortfarande och stryker mig på armen eller kinden när han ska sova, precis som när han var liten:)
Känslan av att älska en annan människa som man gör med sina barn är enorm....

Idag har jag återhämtat mig från febern, men nu trycker en förkylning på och vill komma ut... jag vill inte ha den!
Har packat och tvättat idag, imorgon åker Alexander & Jonathan iväg på semester... så nu hoppas jag allt är med!
Jag och Jonas jobbar helgen för att på måndag gå på SEMESTER!

Mamma och pappa var här i kväll på mat, åt grillad karrekotlett och kall hemmagjord potatissallad:) Mums!
Nu är det alldeles lugnt här hemma, pojkarna sover och maken jobbar natt... bara Shakira som snarkar:)

Måste bara... Vad är det för vän som alltid ska ha hjälp och det på engång och en annan ställer upp för att sedan få en hugg i ryggen av den "vännen"? så gör man inte! Jag tror att det är slut på hjälp och vara snäll nu!

Nu blir det soffan och ngt avsnitt av McLeods döttrar:)

En sann vän bortser från dina brister och ser dina positiva sidor...

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0