5 kvar.

Då startar jag min nedränking nu:) 5 arbetspass kvar! Ska bli skönt med semester. Har tre veckor nu och två ihöst när vi åker till RHODOS!! Resan betald och biljetterna har kommit:):)

Här ska vi bo!! Micke med såklart:)

Alexander, Jonathan
& jag åkte ner till Prästryggen för ett kvällsdopp igår kväll, dom badade jag satt i solen på bryggan och njöt av värmen och två glada pojkar.
Alexander fick ngt i ögat. såg inget men vi packade ihop våra saker och åkte hem, han duschade länge och jag spolade med koksaltlösning... vi gjorde iordning tacos och åt och åt, så gott med tacos:)
Vi la oss alla tre i våran säng och läste, Jonathan somnade snart, jag väntade på att Alexander oxå skulle det, men det kom krokodiltårar och han hade ont i ögat när han blundade, så efter lite telekontakt satt han och jag i bilen på väg in till Usö. Det hela med Alexander är att han somnar utan problem när han är trött och det va han igår, sen klagar han inte på att det gör ont om det inte gör det. Farmor kom in och va hos den sovande storebrodern.
Väl inne på ögon var Alex så duktig! Hon såg in i hans bruna ögon och sa vilka otroligt fina bruna busiga ögon du har:) och dom som sett dom kan väl bara hålla med...
<3 älskade barn.

Sköterskan, Louise spolade rent ögat, och gjorde en vändning av ögonlocket och lilleman tyckte det kändes bra.
Först när vi stog utanför och väntade på att få komma in förklarade jag vad som ev skulle ske... då tittade han på mig och sa ska dom vända och ta ut ögat???? Men jag förklarade att man vänder på ögonlocket och kollar så det är rent, då stog han lugnt kvar bredvid mig:)
När vi va klara fick han välja ett klistermärke och fick en tapperhetsmedalj!:D
Vi var på 9onde våningen och passade på att se ut över Örebro i skymmningen, så fint. Med dom blå bergen borta i horisonten.
Vi var klara på 10 min och rullade sedan hemåt:) en stolt kille höll sig vaken hela vägen hem i den vackra sommarkvällen, han tycket det va mysigt och det tyckte jag med:)
Väl hemma somnade han efter många pussar och kramar av mig och farmor:) han hade inte ont längre och inte idag heller! Är tacksam att vi fick hjälp så det inte blev någon större skada på ögat!

Det finns en högre makt!

Är så otroligt glad för våra vänner att det går åt rätt håll<3
Vilka kämpar<3

Riktiga Vänner stannar kvar när det är tufft, riktiga vänner känner av när det är svårt, riktiga vänner stöttar när det behövs. Riktiga vänner finns alltid där när dom behövs utan att vara en börda....
<3<3

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0