Hot...

Varmt och skönt är det:) Hoppas värmen håller i sig läääänge nu!
den här veckan har varit seg, jobbar 4 dagpass! Och då är det barnlämning först så jag måste upp tidgt!!! Men imorgon jobbar jag kort dag sen leeeedigt i helgen:D
Imorgon ska nog hela familjen åka till Nora, det är Noradagarna och det fanns lite kul för barnen att kika på imorgon, men allt hänger på väder och vind!

Idag hände en otäck sak:( tur bara att det gick bra<3<3 men inser hur skört livet är... en underbar människa tappade hela hjulet på sin bil!!! Tur att det gick sakta och att ingen bil mötte.... Nu ska man inte tänka om men det blir så ändå! Adrenalinhalten i kroppen va skyhög innan jag såg att det var ok, personen var oskadd<3 dock arg som ett bi! Så glad att du är ok<3<3

Sen är Jonas och mina tankar hos en liten kämpe<3 och hans familj! Vi tänker på er och håller alla tummar vi har för er!

Det känns som det finns en högre makt....

Missade ju i mitt förra inlägg METALLICA konserten på Ullevi! det va en så häftig upplevelse när hela Ullevi (ja nästan iaf) stog upp och sjöng med! Dom är grymma!!!
Var där med Jonas, mina underbara svägerskor:) systerson till Jonas och min Lillebror :) vi åkte ner skapligt och självklart tog vi oss till avenyn i väntan på konserten. vädret va med oss kunde inte blivit bättre :)

Måste ju tacka Futte dvd-erna är ju helt enkelt bara kanonbra:D vi satt och kollade film jag och Kenny på vägen ner, tiden bara försvann:)
Tycker tiden springer iväg hur man än gör... måste fixa för morgondagen...

Ha det bäst och värna om dina nära och kära....

//Cissi

Kommentarer
Postat av: E

älskar er, ni är dom bästa <3

2011-07-07 @ 22:12:59
Postat av: E

älskar er, ni är dom bästa <3

2011-07-07 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0