Ja jag vet

Har varit dålig på att blogga men lusten har inte infunnit sig riktigt...

Det har varit både jul och ett nytt år har det oxå blivit. Tycker tiden efter att barnen kom bara springer förbi!
man är aldrig sysslolös när man har barn:)

Två förväntansfulla busungar<3 på julafton



Vilka paket är mina?


Är alla paket mina?


Tomten kom även i år:)

Idag har jag tvättat och vikt tvätt så nu är det nästan helt tomt i tvättstungan:D
Började dagen med ett träningspass, så skönt! Först lämnade jag av barnen på skola och dagis sen en rejäl gemonkörare! Tog sedan en promenad med Bamse och hämtade barnen. Hann bara hem och packa om väskorna för idag ville dom åka skridskor! Helt underbart väder, jag njöt i solen medans dom åkte.
Nu slappar mina 3 pojkar i soffan och kollar på Top Gun!
Jag ska förbereda maten och ta en sväng ner i tvättstugan igen:)

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0