Onsdag

Då va det onsdag, snart helg:) idag jobbade jag halv dag. Jag gör ju så ibland då vi har APT-dagar (Arbetsplatsträff)
Jag trodde ju att vi skulle ha APT idag...men inte då.
Alla är ju faktiskt inte tillbaka från semestern:) endel tog komp idag och gick hem tidigare, men jag fick några måsten gjorda! Va skönt det va, bara hoppas det är godkänt;)

Hämtade två nöjda pojkar på dagis och fritids. Alexander hade varit ute i regnet, personalen hade inte tvingat ut dom utan dom ville gå ut, och dom hade haft så kul i alla vattenpölar eller vattensjöar. Alexander sa att hans kläder hängde i torkskåpet för hans regnkläder var inte vattentäta...hm med tanke på storleken på vattenpölen på dagisgården och regnet som öste ner så förstår jag att regnkläderna inte höll tätt:P
Jonathan hade inte varit ute, han tycker inte om att ha regnkläder och stövlar så han va mer än nöjd att inte behöva gå ut. Istället hade dom haft en hinderbana i idrottssalen:)

Jonas och Shakira har sovit så gott så när det varit lugnt hemma:)
Nu ikväll blev det chili con carne och ris på begäran av Jonathan. Sen har vi bara tagit det lugnt och så tror jag kvällen kommer fortsätta om jag får bestämma, och det får jag när barnen sover och Jonas åkt för att jobba sista natten!

Har påbörjat ett projekt...hur det går får vi väl se men jag känner på mig att det kommer gå bra:)

Med vilja och tro på sig själv kommer man långt....

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0