LÖrdag

Jonas har äntligen kommit iväg och jobbat! Hade gått bra:)

Jag ska mest hålla tyst för min röst är i princip obefintlig... tror det är ganska skönt för mina nära:P
Är fortfarande förkyld och känner mig seg... men det känns som det är på väg åt rätt håll :)
Jonathan och Alexander har börjat hosta mkt:( men idag har båda varit duktiga och tagit hostmedicin:) så jag hoppas på en natt med sömn!!! Vill att det ska ta slut på det sjuka nu....
Skulle ha varit på fest med jobbet ikväll men det blir inte alltid som man planerar:/

Har iaf tagit tag i allt som varit lidnade under den värsta sjukperioden.... har tvättat och hängt 4 maskiner tvätt UTE så det luktar så gott om det!
Ska fortsätta tvätta imorgon och hänga ute de då med om det blir bra väder såklart;) dammsugit och plockat.

Nu ska jag väcka Jonas som sover i soffan :) han somnade till Pensionärsjävlar!! :P
Sen håller vi alla tummar för en natt med sömn!
Sov gott!


//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0