Tror det blåser lite;)

Inte så lite blåser det heller!! det känns som hela huset ska lyfta emellanåt...

Har jobbat idag och på vissa ställen va det svårt att ta sig fram..men det gick:) Väl hemma så va jag ensam, Jonas på Ikea och pojkarna hos kompisar:) så va gjorde jag när vädret inte lockade för en långpromenad??? jo jag städade lite:P kändes helt ok!
Åkte sen och hämtade två nöjda trötta killar hos kompisarna, Jonas hade maten klar när vi kom hem så det va bara och sätta sig vid dukat bord:) Tack älskling<3

Annars har det inte hänt så mycket speciellt i livet:) det rullar på snart är även november historia!! Är det bara jag som tycker tiden går såååå fort??? Nee kunde väl tänka mig det!;)

Blir lite förändringar för mig på jobbet, men det är till fördel så det blir så bra och jag har valt det helt själv:D

Jag har tänkt på en sak och jag vet nu vilka som VERLIGEN är mina VÄNNER! Ni vet nog vilka ni är:)
Man kan ha många kompisar men bara några få riktiga vänner!
Man behöver inte höras jämt inte heller umgås jämt, det viktiga är att man finns där för varandra!
Och att man verkligen lyssnar på varandra, det märker man ibland att människor "verkar" bry sig/vara intresserade men egentligen har dom inte hört alls på vad man säger... Men det vet jag att NI gör!
Är SÅ GLAD att jag har ER<3



//CISSI

Kommentarer
Postat av: Lill

Puss!

2010-11-23 @ 23:11:01
Postat av: Cissi

Puss på dig med!

2010-11-24 @ 16:58:29
Postat av: Micke Malm

Puss på er.

2010-11-26 @ 06:25:20
Postat av: Cissi

Puss på dig med Micke:)

2010-11-30 @ 20:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0