Sega tisdag....

Tisdagar är absolut dom värsta dagarna... segt att komma upp segt att jobba segt va nog dagens ord!
Och till råga på det så har vi mycket att göra på jobbet nu:-S vi far och flänger många som är riktigt sjuka...
Men såhär är det, ibland mycket ibland är det mindre bara att kämpa på.
Sen är det inte så lätt med en grupp med bara tjejer, med olika tycke och smak och enormt mycket egna viljor!
Förstår bara inte varför det är så svårt att acceptera att man tycker olika, man behöver inte hålla med eller tycka lika utan bara acceptera att vi är olika....
Det tar mycket energi när det blir så här:-(
Imorgon ska jag in och jobba extra, det behöver planeras vi har inte en dags framförhållning som det är just nu!
Något som är positivt är att våran lokal har blivit avdelad så nu har vi en köksdel och en kontorsdel tror det kommer bli jättebra när det är klart:)

Jonas och pojkarna var och badade idag när jag kom hem så jag tog en långpromenad i kylan men det va härligt:) hundarna lider inte alls dom ligger och rullar runt lite varstanns dom kommer åt:)
Sen blev det raggmunk och fläsk till kvällsmat.
Nu sover pojkarna, Jonas tränar och jag ska kliva in i duschen sen krypa ner och läsa en bok:)

//Cissi


Kommentarer
Postat av: Desirée

Visst är det jobbigt när människor inte förstår eller vill förstå vad man själv tycker, tänker och känner men ofta tycker jag det handlar om orespekt. Man respekterar inte andra vilket är a och o när man ska jobba tillsammans. Det är absolut inte ok!!! Kämpa på gumman!Kramis♥♥♥

2011-01-17 @ 22:07:33
URL: http://www.grindslanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0