Ledig idag :D:D

Ledig dag:) Åh va härligt de är!
Vi blev väckta i morse av Jonathans förskollärare!! Strax efter 8 ringde hon och frågade om jag kom ihåg att de va utflykt för Jonathan idag?! Ja, jo när du säger det så kommer jag ihåg de... Så vi åt frukost sen körde jag Jonathan till dagis.
Hem och började plocka lite...men va tråkigt de är och plocka och städa när de är fint väder. Vi hjälptes åt att plocka ihop alla pantflaskor, sen åkte jag och hämtade Jonathan och vi åkte tillsammans och pantade. Konstaterade att vi dricker flaska inte burk!:)
Jonathan tog pengarna och la dom i Egypten burken:) För den 11 januari åker vi till Egypten i 2 veckor!!! ska bli så skönt. Men först hoppas jag på en fin sommar med mkt bad och sol:)

Igår efter jobbet fixade jag sås, marinad och sallad innan jag hämtade pojkarna hos mamma och pappa. Mamma fick en orkidé på morsdag :) Dom hade alla haft en bra helg! tack för hjälpen med barnen så vi kunde jobba....
Vi tog en tur på sjön med båten det va så härligt! Va och hälsade på Jonas jobbarkompis och hans fru som har ett jättefint sommarhus ute på sjön! Vi var välkomna fler gånger, det tackar vi för!


Alexander kollar på när Jonas tömmer båten.


Jonathan kollar oxå på när Jonas tömmer båten.


Jonas tömmer båten på vatten:)



Jonas <3


jag fastnade oxå..




Va jättehärligt på sjön:)
Sen blev det en tidig kväll, det kändes som det behövdes efter vi jobbat helgen.

Nu ska jag städa och tvätta lite för solen försvann... Sen ikväll hoppas vi på upehåll när vi ska kolla när brandmännen övar :)

Ha en fortsatt bra dag:)

Kommentarer
Postat av: Lill

Jättefina bilder Cissi på dej och barnen :-)

Säg åt Jonas att ta denna bild på honom på FB, den var kanon :-))



Kramar

2010-05-31 @ 15:48:11
URL: http://mysight.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack:)

Det är så kul och fota när man har en bra kamera:)

Kram

2010-05-31 @ 16:13:39
Postat av: Lill

Kameran är ju en viktig sak :-))

2010-05-31 @ 16:17:13
URL: http://mysight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0