Dax igen....

Nu va det längesen jag skrev men har varken haft tid eller lust...

Önskar dyngnet hade fler timmar...eller att jag kunde vara mer effektiv prioritera annorlunda kanske... men men jag är som jag är det blir som det blir!

I måndags va jag hos Linda på Salong LO och klippte mig så nöjd, TACK Linda du är så duktig och kul att ses och prata igen:)

Igår kväll va jag på muskelbehandling, har så ont i min högra axel och när jag pratade med Fredrik igår inser jag att jag gått så här till och från i snart 10 år :/ det är inte bra, men nu vet jag va felet är och som han sa tillsammans löser vi det här. bara jag tror på det och kämpar för det blir de bra:) Fick hemläxa och den sköter jag riktigt bra tycker jag själv:)

Har haft besök av världens bästa Anni oxå:) Micke har oxå umgåtts med oss, tror de va för vi lockade med badtunna...ngt annat kan de ju inte vara;)
Så mkt god mat vi ätit, vi är grymma på det tillsammans:)
Vi satt en kväll i badtunnan och skrattade gott för dom flesta dricker vin och öl på helgerna.... vi satt i badtunnan och drack smoothie riktigt gött:D

Jonathan har börjat på fotboll det är riktigt kul tycker han och önskar de va måndag fler dar i veckan;)
Han har även hälsat på i sin blivande klass tror det kommer bli så bra, han var så nöjd när dom var på skolan och fick fadder och kolla överallt. Nu väntar en utflykt med klassen sen i höst är det dax! Förstår inte vart tiden tar vägen...Han blir 6 år våran "lilla"kille:)


Ja inte va han stor:)

Nu på morgonen gick jag och Kira en sväng så skönt, men det blev inte så långt för hon tyckte det va varmt, trots badet i väringen:)

Måste ju lägga in en söt bild på våran trotsiga 4åring oxå! Alla åldrar har sin charm eller????

Den kan bara en förälder älska eller??:)
Har äter förövrigt ballerina choklad hos Micke:)

Nu ska jag använda mina grå en stund så det händer ngt nån gång...det är lång väg kvar men börjar jag aldrig så blir jag ju inte klar för ens de är dax att gå i pension;)

Kram på er alla goa!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0