Godmorgon:)

Nyss hemkommen från en morgonpromenad, ska snart åka iväg till jobbet. Sista turen denna helg!
Har gått jättebra och jobba hittills, idag ska jag och Louise åka tillsammans, de va inte igår:)

Åter till morgonpromenaden, Jonas jobbar oxå i helgen. Han och Jimmy har bestämt att dom ska gå till jobbet och eftersom jag tyckte de här va en bra morgon för en promenad följde jag med. Vi sa hejdå vid Frövifors sen gick jag och Kira vidare, hon ville inte riktigt följa med mig utan heller följa med Jonas och Jimmy, då skulle hon må bra tror jag en dag på renseriet är aldrig fel (eller?)
Nu har Kira precis ätit frukost och håller på och tvätta sig, man blir lite fuktig om tassarna när man blir utsläpad på en så tidig morgonpromenad:) Tack för sällskapet killar!

Igår va jag mamma och pojkarna på Kivnnerstadagen, det va bra. Inget regn alls:) pojkarna va nöjda. Så stolt över våra pojkar dom gnällde inte alls, gick och gick och kollade på allt spännade. jonathan som är känslig mot lukter klarade sig igenom ladugården med massa kossor, ensilage, kiss och bajs! Så duktig kille:)
Alexander när vi va i ladugården och kollade på tjuren: Mamma han kollade på mig! Ja va tror du han tänkte då? Att han skulle äta upp mig!!
Mamma släppte av mig vid jobbet och dom åkte hem, pojkarna sover där ihelgen eftersom vi båda jobbar. Men i em ska jag hämta hem dom!:)
Tack för en trevlig em:)

Tänkte på en sak igår: Om en person gör ngt som gör en annan person ledsen beviken, sårad. Och den personen som blir "utsatt" säger vad den känner och upplever. Kan man inte begära att den som gjort så backar??
Varför inte lyssna på personen och ta ett steg tillbaka? Istället för att fortsätta som vanligt! Nog om det tror vi slipper det problemet nu...hoppas jag iaf!:)

Nu väntar en dusch sen mot jobbet!
Ha en underbar dag alla vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0