Alexander 4 år:)

Igår blev Alexander äntligen 4 år som han har längtat:) Han har firats i tre dagar nu och fler lär det bli för alla har inte grattat ännu!
I tisdags blev han riktigt grattad av Anni och Malin. Fick en jättefin alfonströja och ett set med polisbil, motorcykel och helikopter! Det är mkt uppskattat. Vi fikade massor och det blev prat och spel med. Pojkarna fick tillsammans ett spel som heter Twister, riktigt roligt för er som inte provat gör de!! Jonathan, Jag, Anni och Malin spelade flera omgångar. Händer, fötter och rumpor överallt och en gravidmage däremellan. Men hon är smidig måste jag säga:)
Micke och Jonas skruvade tak och fikade. I går kom Micke och grattade Alexander. Dom byggde lego och Alex åkte på sparkcykeln han fick av Micke! Lego av framor och farfar, lego av Jonas och mig och filmer. Av mormor och morfar fick han bord och stolar och lego. Han är jätteduktig och bygga lego!

I måndags åkte jag och Anni till Ullared, kl 03.00 ringde kl och vi va båda snabbt uppe och satt snart i bilen på väg neråt. Astrid va oxå med;) Anni körde hela vägen ner och jag höll henne vaken:) Vi kom ner trots Astrid sinkade oss. Va där nere i tid och åt lite frukost i bilen innan dom öppnade. Sen gick vi lugnt och handlade det vi skulle, riktigt bra gick det! Kl 11.05 satt vi i bilen på väg hem igen och då hade vi oxå ätit mat:) men vi fick med oss det vi skulle och lite till!
Vägen hem gick bättre då va vi överräns med Astrid fram till en rondell i höjd med Mariestad. Men hem kom vi:) Och den dagen fick Anni uppleva en dag i Cissis värld;) med tankar och funderingar! Mkt tok blev det. Kvällen avslutades med god mat och spel! Anni och jag vann dom 3 omgångarna vi spelade:D mot Jonas och Micke.

Hemma är det en byggplats igen, nytt tak i hall och korridor med infällda spotlights. Så snyggt! I vardagsrummet oxå likadant tak oxå med infällda spotlights. Väggarna målas nu vita och nytt golv kommer på plats ev ikväll:)
Hallen och korridoren blir oxå vitmålade. Kommer bli jättebra:) Tack Micke för kanon bra jobb!

Ibland funderar jag hur människor är skapta, hur dom tänker och hur dom agerar. Tror inte att vissa förstår att vissa saker dom gör sårar enormt. Egoister är ett riktigt bra ord! Men jag tror i slutändan är det dom som mår sämst trots allt...

Ska försöka blogga lite oftare...

Ge till dom som är värda de så får du tillbaka!

/Cissi


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för ett mysigt kalajsande!! Synd att Morgan inte kunde vara med. Han missa värsta festen med ballonger,tårta,paket å spel. Det var grejer det!!!

Cissi lägg ut lite bilder ni har ju sån fin kamera;0)



kram kram kram kram från Lövåsen

2010-03-17 @ 17:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0