Helg:)

Ja så va det helg igen:) tycker veckorna går fort! Men man känner inte av helgerna på samma sätt när man jobbar dag, kväll och helg...

Igår när jag hämtade våra barn på dagis kom Jonathan springandes och sa innan jag ens sagt hej! att Pippi och Herr Nilsson skulle följa med hem över helgen:D
Dom har så att dom två får följa med alla barnen hem en helg, när barnet sen kommer tillbaka veckan efter får barnet och Pippi och Herr Nilsson berätta vad dom har gjort under helgen. Det finns en kamera med så några idol kort ska de väl oxå bli!

Jobbade kväll igår men åkte hem tidigare för jag hade knappt nån röst kvar och feber hade jag med:( inte så bra och jobba med äldre då...
Idag sov jag hela fm jag fram till lunchen vid 13 och de va så skönt! Jonas och pojkarna har varit ute hela tiden och lekt i snön, Futte va här med resurser igår och nu har vi en egen pulkabacke!!:D
Känns skönt att vilat riktigt idag så jag orkar vara med barnen imorgon när Jonas jobbar:)
Avslutade dagen i soffan med pojkarna, Jonas åker skoter... har blivit skoteränka.
Jonathan; Alexander och jag bunkrade upp med Cheese Ballz, Dillchips och popcorn:D så kollade vi givetvis på let´s dance;) så mysigt! Nu sover dom gott i sina sängar och jag hörde att Jonas är på ingång.

Känner mig fortfarande trött så de blir väl sängen här igen:)

Natti alla ni där ute!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0