Trött

Jaha de va ett tag sen jag skrev här:/

Mkt har hänt de har bara rullat på jag har inte haft ork att blogga...

Men nu kommer ett kort inlägg innan sovdax för jag är trött:)

Påsken har varit bra, var hos mamma och pappa där även mormor och morfar slöt upp. Lillebror kom även han när det vankades påskmat (läs lax)
massor med god mat, MTK godis och bara lugnt och skönt så kan påsken summeras:)

Alexander har genomgått 4-års kontrollen, efter mkt envishet, motstånd och ovilja gick han igenom:D
Kan bara konstatera att i en 4:a årings huvud rör sig så mycket saker!

Jonathan fick idag listan med klasskompisarna han ska gå med i höst, kommer nog bli kanon:) tycker dom plockat ihop bra klasser:) Nu har vi en kille som tycker första skoldagen inte kan komma fort nog:)
Men vi har så mycket roligt att se framemot innan dess:)

Sänder en bamsekram till en som jag vet behöver det idag! Det är inte dig det är fel på!!!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0