Ingen rubrik

Tillslut gick de vägen! Mkt känslor ovisshet och tårar men va bra det kändes!

I helgen har vi haft våra underbara vänner här på besök, alla bara njuter och inget problem är för stort, inga hinder för höga. Det gäller bara att kunna prata:)

Fredag hamnade vi i Örebro på Strike:) Jonas va mest jämn och vann, Anni som debuterade kom tvåa hon va bäst men de säger vi inte högt;) Sen kom vinnarskallen Micke och sist kom jag, hade ju blivit förvånad om jag inte kommit sist. Bara så ni vet är det TOKhalt på banan:P
efteråt åt vi på Jensens, mums. Riktigt god mat och massa tok:)
Hem till Frövi och Jonas, Micke och Anni somnade i soffan ,jag tog sängen jag:)

Lördag stog badtunna och grillat på schemat, det blev först en sväng till Marieberg med en trevlig utgång på ärendet;) Våfflor till lunch! Grillade vildsvin, en  supergod potatisgratäng till det. Sen va de 4 timmar badtunna så skönt, till och med Micke kröp ner!
Vi spelade Absolut överäns ett par timmar de är ett riktigt roligt spel, speciellt om man är supertrött:)

Söndag åkte vi till Svampen i Örebro, sen blev det Mona Vera till lunch:)
Massage stog på schemat denna dag och vi behövde de verkligen speciellt den som tokror!!!!
Satte ut annons på marsvinen och det kom en tjej från Linde och hämtade dom:) vet att dom kommer få det jättebra där! Shakira är en helt annan hund nu, lugn och tyst de gillar vi;)
Sen blev det dax att avsluta denna underbara helg, alla hem till sitt....men det dröjer inte innan vi ses igen!
Även denna helg har det kommit många tokigheter från vissa av oss;)

Idag har jag varit till Arboga och lämnat Shakira för kastrering, hon har problem med livmodern så nu hoppas vi att tjejen kommer må mkt bättre:) ska först med Jonathan till VC sen ska vi hämta Kira!

Man måste våga för att vinna något!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0