....

Oj, här va det längesen jag skrev... Tiden räcker inte till:/

Här är det full rulle!! I måndags fyllde Jonathan 5 år:) våran stora kille! VI hade kalas på söndagen då Malin, Morgan, Micke, Petra, Anders och Elva va här och åt tacos och kladdkaka, chokladpudding:) Lite senare kom Emmy, Jonny, Kenny och Jennifer:)
På måndagen em kom Bobby, Martin, Eva, farmor, farfar, mormor och morfar. Då bjöd vi på fläskfile och potatisgratäng. Kladdkaka, och chokladpudding till efterrätt:) sen i tisdags kom Futte och firade så Jonathan va så nöjd!

Jag blev inbeordrad att jobba kväll i tisdags, nu har vi endel att göra igen och det är skönt då blir det inte så mkt annat tjafs. Nu jobbar jag bara imorgon 7-13 sen är det ledig helg:D tyvärr jobbar Jonas helgen men vi ska nog kunna roa oss, på söndag ska vi ha kalas med Jonathans kompisar som gäster.

Det har hänt endel jobbiga saker sen sist jag skrev vad kan jag inte gå in på men ett sms jag fick idag fick mig på så bra humör:) Tack! Tänk va några ord kan betyda mkt....

Ta vara på varandra och va dag är en sällsam gåva, vi lever inte förevigt...

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0