Onsdag.

Då är ledigheten över. Dax att jobba imorgon igen.
Har haft det så bra dom här lediga dagarna:)

Festen i lördags va rolig, tyvärr hann vi inte åka till Vedevåg och gratta världens bästa IDA!!! Men men man kan inte hinna med allt. Jag va hemma skapligt men va så trött på söndagen, jobbade delad tur det va så segt och sen fick vi larm sent så kl va 22.30 när jag kom hem då sov alla pojkarna gott:)
Måndag va pojkarna på förskolan, jag och Jonas passade på att plocka undan här hemma. På em jobbade Jonas då klädde jag på grabbarna så gick vi en långspromenad i regnet. Dom två på cykel så duktiga killar:) Vi stannade till vi skateboard ramperna på vägen hem och pojkarna åkte på cykel nerför och sedan på baken dom va dyngsura men glada:)

Igår va Alexander på förskolan 8.30-11.30 och Jonas vaknade med nackspärr (troligtvis) jag masserade lite sen tog vi en promenad runt Hemdal för att öka blodcirkulationen men det blev inte bättre. Jonathan cyklade runt hela jättebra kämpat.
efter maten plockade vi lite här hemma sen kom Sara, Mattias och Max hit och lekte och fikade, jättetrevligt tycker vi:)
Max och Alexander är jättebra kompisar, tycker det är så kul att dom hittar kompisar i så tidig ålder. Det är Alexander, Lukas och Max som leker tillsammans och det får väl vi som föräldrar se till att dom får göra oxå:) Träffas lite oftare kanske:D;)
På kvällen sprang jag och pojkarna terrängserien och dom va superduktiga:) väl hemma åt vi pizza med en stelnackad pappa:)

Idag har Jonathan varit på förskolan. Jag, Alexander och Kira gick en långpromenad och tog in post och tidning hos mamma och pappa som varit i Tyskland. Hem och hängde en tvätt, duschade och lekte med Alexander innan jag och Alexander cyklade till förskolan och hämtade Jonathan. Alexander orkade nästan hela vägen hem:)
Vi åt och packade in oss i bilen för att träffa Beppe, Eliott och Fabian nere vid Prästryggen:) vi fikade och lekte en stund.
Alexander va blöt ända upp till knäna, va ju så kul och leka i vattnet:) Regnet kom så vi åkte hem till oss (pojkarna bestämde) Oj va dom lekte och Fabian och Jonas är kompisar han matade honom och dom hade mycket att diskutera på vårat köksgolv!  
Micke kom efter 17 och honom bjöd vi på pannkakor. Han fixade spotlights över köksbänken och bytte dimrar, och fixade vägguttag så nu är det jättebra så lång i köket:) Tack Micke för ett jättebra jobb!!
Pojkarna har lekt och haft jättekul och jag har oxå varit med:)
Nu sover pojkarna gott, jag har kollat på Grey´s Anatomy. Nu är det dax för en macka sen blir det sängen:) Ingen joggingtur såhär sent i kväll, det tyckte inte Laila heller att jag behövde:)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0