Torsdag

Bara 10 min kvar tills jag går hem:)
Kvällen har gått jätte bra och jobba, tyvärr fick jag inte vara med på terrängseriens avslutning som va idag. Men kolla in på frovisidan.com och kika på bilderna!

Idag har vi hunnit med att städa, handla. Jonas och pojkarna har klippt häcken och gräset.
Känns så härligt. Imorgon jobbar vi båda dag men på kvällen kommer det gäster, Anders, Petra, Elva, Laila, Hasse, Evelina och Hampus ska bli jättekul:) Jag Laila och Anders ska planera sommarfesten.

Nu är det hemgång!!!

Kommentarer
Postat av: hälften

då umgås jag med Petra och Ludde och barnen då hahha

2009-05-21 @ 21:29:56
Postat av: Cissi

Ja det får du göra:)

2009-05-22 @ 10:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0