Söndag

Igår va vi hemma hos min svägerska och kollade när pojkarnas kusiner åkte cross. Grabbarna åkte med ena kusinen på fyrhjulingen och hade en jättebra dag. Efter mkt om och men grillade vi korv, vissa grillade godis:P
När vi kom ut var det underbart väder, solen värmde så skönt. Men när molnen kom va det inte lika skönt. Vi va inne en stund och Alexander busade med Jonny  och Jonathan skrattade så jag trodde han skulle kissa på sig:)
Åkte hem och fixade mat tills Jonas kom, det blev kött och potatisgratäng:) Kollade med halvt öga på melodifestivalen.
Sen har jag sovit så gott, tyvärr vaknade Alexander när Jonas gick upp men somnade som tur va om igen efter ett tag.
Vi vaknade vid halv nio och nu är det dax för frukost:) Idag kommer pappa hit och ska plantera om blommor med oss så skönt för det är tråkigt! Måste införskaffa mkt planteringsjord först:)

/Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej på er. Det behövs planteras om blommor här oxå, tar han mina sen haha. Ha en bra dag.

2009-03-01 @ 13:27:23
Postat av: Cissi

Bara köra hit dom så fixar han det...han är ju pensionär nu så han har all tid i världen:) Längesen vi sågs hörru!!

2009-03-01 @ 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0