Lördag

Jag har turen att jobba i helgen:) Idag jobbar jag delad tur så nu är jag hemma en stund innan jag ska tillbaka igen.. Jonas och pojkarna har åkt till Björsund till min moster och överraskat henne och min mormor och morfar:) Kul Kul!

Vad har hänt?
Vi har fått en treåring i familjen:) Alexander fyllde i tisdags. I Söndags va kusiner och fastrar och farbröder här och grattade. Och Micke oxå:) Det blev tårta och även glass, bullar och kakor. Senare på kvällen kom Anders och Petra och firade och fick fika efter en heldag i Örebro. Fick lite rapport om Jonas fest!

Vi har jobbat och jobbat, hunnit vara hemma med sjuka barn och jobbat lite mer. I torsdags va jag och pojkarna inne på Marieberg och jag köpte mig ett par springskor, vi åt Mc Donalds såklart och handlade mat på Ica Maxi en jättemysig dag:)

Alexander har vaknat tidigt flera mornar i rad och igår va det inget undantag, vid 5.15 när Jonas gick upp vaknade han:( sen somnade han inte om! Jonathan kom upp 6.30 så det va inge bättre de heller.... Jag som hade hoppats på sovmorgon eftersom jag skulle jobba kväll men inte då...

Nu ska jag snöra på mig skorna och ta en sväng med Shakira innan det är dax att åka tillbaka till jobbet:(

/ På återhörande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0